Page 77 - Perder 44. Sayı
P. 77
75

Süpermarket konseptinde farkı yaratan unsur detaylar ve yan ekipmanlar, bu çok önemli. Özellikle RÖPORTAJ
yerel zincirlerimiz, sürekli mağaza açarken ve hızlı büyürken bu tip ayrıntıları atlayabiliyor.

bağımsız web sitelerini yaptık. Eurocar Türkçe, İngilizce ve Rusça, Polycart ise Türkçe Müşterilerinize sağladığı avantajlar nedir?
ve İngilizce olarak yayında. Bizim vizyonumuz her sene yeni inovatif bir ürünü pazarla Bu sene teknik olarak Türkiye’de benzeri olmayan bir katalog yayınladık. Türkiye’de
buluşturmak. “Alışverişe Renk Katar” felsefemizle sürpriz inovasyonlarımız sürekli sadece bir matbaa bunu basabildi. İnanılmaz zengin bir ürün yapımız var. Lojistik
perakendecilerle buluşuyor. olarak Üçge gibi çok güçlü bir şirketin parçası olduğumuz için tecrübemiz çok
fazla. Bu geniş ürün yapısını çok doğru şekilde yönetebiliyoruz. Müşterilerimiz için
Perakendecilerin portföyünüze kattığınız yeniliklere bakışı nasıl? avantajı; entegre şekilde bütün hizmetleri bir arada verebiliyor olmamız. Düşünün;
Eskiye oranla teknolojiye ve ekipmanda çeşitliliğe daha açık olduğunu söyleyebiliriz; bir firma mağazası, ofisi, deposu, üretim tesisi için ayrı ayrı ekipman fiyat teklifi
ama yeterli olduğunu düşünmüyorum. Özellikle yan ekipman konusunda maliyet almak zorunda. 20 farklı firmadan fiyat teklifi almanın getirdiği zaman kaybı büyük.
odaklı bir yaklaşım var. Discount’un yapısı gereği zaten böyle davranması doğal, Oysa Eurometall, bu farklı segmentlerin hepsini karşılıyor. Eurometall ile firmanızın
ancak süpermarket konseptinde farkı yaratan unsur detaylar ve yan ekipmanlar, bu teknolojiye ve ekipmana ihtiyaç duyduğu bütün alanları, tek kalemde karşılamanız
çok önemli. Özellikle yerel zincirlerimiz, sürekli mağaza açarken ve hızlı büyürken bu mümkün. Bu farklı sektörlerdeki firmalar için büyük bir kolaylık.
tip ayrıntıları atlayabiliyor. Ancak artık çok hızlı büyümenin zorlaştığını görüyoruz.
Süpermarket zincirlerinin kendi süreçlerine dönmesi, detaylara eğilmesi çok daha
gerekli hale geldi. Yurt dışında satışı artırmak ve desteklemek adına kullanılan birçok
yaratıcı sistem var. Türkiye’deki perakendeciler, müşteri için samimi ve güzel detaylar
yaratan, marka sadakatini artıran, mağazaya değer katan inovatif satış destekleyici
ürünlere açık olmalı. Ayrıca bu ekipmanlar kendilerine harcanan parayı çok makul
sürelerde geri kazandırıyor.

İhracat faaliyetleriniz nasıl gidiyor?
Toplamda 8 distribütörlük, Kazakistan ve Türkmenistan showroomları ile yurtdışında
faaliyet gösteriyoruz. Ayrıca Kosova ve Hollanda’da yeni yapılanmalar oluşturmak
için temaslarımız sürüyor. Önümüzdeki 5 yıl için yüzde 100 büyüme hedefimiz var.
Satışlarımızda ihracatın payını yüzde 40’lar seviyesine çekmek istiyoruz. Kısa süre
içinde çok iyi bir noktaya geldik ve ihracatta da gelecek yıllarla birlikte belirlediğimiz
hedeflere ulaşacağımıza inanıyoruz.
   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82