Page 76 - Perder 44. Sayı
P. 76
PORTAJ74

Eurometall
yenİlİklerle büyüyor

Eurometall, market sepetleri ve market arabaları ağırlıklı olarak Oğuz Vardar
başlattığı operasyonunu, 4 yıl içinde satış destekleme sistemlerinden
ürün teşhir sistemlerine ve endüstriyel ürünlere uzanan geniş bir Eurometall
yelpazeye taşıdı. Eurometall Genel Yönetmeni Oğuz Vardar ile sürekli Genel Yönetmeni
yeniliklere imza atan firmanın gelişimini ve bu yıl gerçekleştirilen çalışmaları
konuştuk.

2015 nasıl geçiyor?
2015, beklentilerimizin seyrinde bir yıl oldu. Eurometall “Alışverişe Renk
Katar” mottosuyla, kurulduğu günden bu yana alışverişi kolaylaştıran ve
renklendiren ürünleri pazarla buluşturuyor. Perakendede tamamlayıcı ürün
grupları diye adlandırılan market sepetleri, market arabaları, satış destek
ve ürün teşhir sistemleri gibi ana ürün kategorileri ve altında binlerce ürün
seçeneğiyle tüketici için alışveriş deneyimini keyfe dönüştürmeyi amaçlıyor.
Ayrıca perakendenin yanı sıra, endüstriye çözümler ve ürünlerimiz önemli bir
çıkış yakaladı. Türkiye ekonomisi, siyasi gündeme bağlı olarak biraz sıkıntılı
günler geçiriyor; ancak biz hedeflerimizi tutturduk. Hem cirosal hem de ürün
ve altyapı olarak yapmak istediklerimizi hayata geçirdik. 2015, müşterilerimizin
Eurometall markasını daha fazla benimsediği, daha fazla sevdiği bir yıl.
Perakendede bir daralma olduğunu düşünüyor musunuz?
Pazardaki rekabet şartlarının değişmesiyle perakendecilerin yatırım şartları
değişti. Artık yeni mağaza açılmıyor; satın almayla büyüme yolları aranıyor.
Yeni açılan mağaza sayısının önemli bir bölümünü discountlar yapıyor; ancak
bizim ürün grubumuz süpermarket kanadına yönelik. Dolayısıyla öyle bir sıkıntı
oldu; ancak biz, önceki seneden bunu görerek endüstriyel ürün grubumuzu
geliştirdik. Soyunma dolapları, sanayi dolapları, takım tezgâhları, akülü liftler,
ofis mobilyaları ve bunun benzeri birçok alanda son derece geniş bir ürün
yelpazesi yarattık. Çok iyi bir talep gördük. Ürün yelpazemizi perakende,
lojistik, endüstriyel ve horeca olmak üzere 4 farklı sektöre yaydığımız için,
birinde sıkıntı olsa bile diğeriyle dengeliyoruz. Bu sene de, perakendede
yaşanan daralmaya karşın endüstriyeldeki atağımızla sağlam durduk.

Perakendede talep hangi ürün gruplarında yaşanıyor?
Tabi ki bizim amiral gemimiz market arabaları. Polycart ve Eurocar olmak üzere
iki markamız var. Bu sene Polycart için ayrı bir katalog yaptık. Ayrıca her ikisinin
   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81