Page 32 - Perder 44. Sayı
P. 32
perakende turu İstanbul Gıda-Tek
Fuarı, 22-25 Ekim
tarihleri arasında,
Tüyap Fuar ve Kongre
Merkezi'nde yapılacak.
Gıda-Tek Gıda, içecek ve sıvı gıda teknolojileri, süt ve Kongre Merkezi’nde, yiyecek ve içecek sektör
İstanbul süt ürünleri teknolojileri, et ve et ürünleri profesyonelleri ile iletişim ve yeni iş bağlantıları
teknolojileri, yaş sebze-meyve ve konserve gerçekleştirme fırsatı sunuyor. İstanbul Gıda-
üretim teknolojileri, depolama ve lojistik, gıda Tek Fuarı içerisinde yer alacak ve 2015 yılına
katkı ve yardımcı maddeleri ve gıda güvenliği özel yepyeni bir proje olan SweetTech özel
- hijyen ve kalite kontrol teknolojilerine kadar bölümünde; çikolata, şekerleme, bisküvi,
geniş bir yelpazede yerel ve uluslararası kuruyemiş ve pastacılık teknolojileri makine
çözümleri bir araya getiren İstanbul Gıda- ve ekipmanları, ziyaretçiler ile buluşacak.
Tek Fuarı; 42 ülkeden 1200’den fazla yerel SweetTech özel bölümünde; katılımcılar, talebin
ve uluslararası katılımcısı ve 93 ülkeden hızla arttığı gıda ve gıda-dışı endüstrilerden
50.000’in üzerinde nitelikli ziyaretçisiyle, 22-25 50.000’den fazla nitelikli ziyaretçi ile yeni iş
Ekim 2015 tarihleri arasında, Tüyap Fuar ve birliktelikleri kurma fırsatı yakalayacak.
Hedef 1 mİlyar TL Uno, üç yıl içinde 1 milyar TL’lik ciro
hedefi olduğunu açıkladı.
Ambalajlı ekmek sektörünün lideri UNO, iki yılda cirosunu
ikiye katlayarak 400 milyon TL’ye ulaştırdı. Yılda 90 bin
tonun üzerinde üretim yapan markanın Doğu Akdeniz,
Doğu Karadeniz ve Antalya’da açılacak yeni fabrikalarıyla
toplam yatırım bedeli 2016 yılına kadar 90 milyon doları
bulacak. Geçtiğimiz yıl İstanbul ve İzmir’de 2 yeni fabrika
daha açarak, fabrika sayısını beşe çıkardı. Önümüzdeki üç
yıl içerisinde toplam sekiz üretim tesisinde, yıllık 125 bin
ton üretim kapasitesi ile çalışacak olan firmanın, 2018 yılı iş
hacminin 1 milyar TL’yi bulması planlanıyor.
Uno Yönetici Ortağı ve CEO’su Federico Caruncho, marka-
nın önümüzdeki dönemde özellikle farklı ürün gruplarını
tüketiciye sevdirerek, paketli ekmek pazarını büyütmeyi
amaçladığını kaydetti.
Fuarı, 22-25 Ekim
tarihleri arasında,
Tüyap Fuar ve Kongre
Merkezi'nde yapılacak.
Gıda-Tek Gıda, içecek ve sıvı gıda teknolojileri, süt ve Kongre Merkezi’nde, yiyecek ve içecek sektör
İstanbul süt ürünleri teknolojileri, et ve et ürünleri profesyonelleri ile iletişim ve yeni iş bağlantıları
teknolojileri, yaş sebze-meyve ve konserve gerçekleştirme fırsatı sunuyor. İstanbul Gıda-
üretim teknolojileri, depolama ve lojistik, gıda Tek Fuarı içerisinde yer alacak ve 2015 yılına
katkı ve yardımcı maddeleri ve gıda güvenliği özel yepyeni bir proje olan SweetTech özel
- hijyen ve kalite kontrol teknolojilerine kadar bölümünde; çikolata, şekerleme, bisküvi,
geniş bir yelpazede yerel ve uluslararası kuruyemiş ve pastacılık teknolojileri makine
çözümleri bir araya getiren İstanbul Gıda- ve ekipmanları, ziyaretçiler ile buluşacak.
Tek Fuarı; 42 ülkeden 1200’den fazla yerel SweetTech özel bölümünde; katılımcılar, talebin
ve uluslararası katılımcısı ve 93 ülkeden hızla arttığı gıda ve gıda-dışı endüstrilerden
50.000’in üzerinde nitelikli ziyaretçisiyle, 22-25 50.000’den fazla nitelikli ziyaretçi ile yeni iş
Ekim 2015 tarihleri arasında, Tüyap Fuar ve birliktelikleri kurma fırsatı yakalayacak.
Hedef 1 mİlyar TL Uno, üç yıl içinde 1 milyar TL’lik ciro
hedefi olduğunu açıkladı.
Ambalajlı ekmek sektörünün lideri UNO, iki yılda cirosunu
ikiye katlayarak 400 milyon TL’ye ulaştırdı. Yılda 90 bin
tonun üzerinde üretim yapan markanın Doğu Akdeniz,
Doğu Karadeniz ve Antalya’da açılacak yeni fabrikalarıyla
toplam yatırım bedeli 2016 yılına kadar 90 milyon doları
bulacak. Geçtiğimiz yıl İstanbul ve İzmir’de 2 yeni fabrika
daha açarak, fabrika sayısını beşe çıkardı. Önümüzdeki üç
yıl içerisinde toplam sekiz üretim tesisinde, yıllık 125 bin
ton üretim kapasitesi ile çalışacak olan firmanın, 2018 yılı iş
hacminin 1 milyar TL’yi bulması planlanıyor.
Uno Yönetici Ortağı ve CEO’su Federico Caruncho, marka-
nın önümüzdeki dönemde özellikle farklı ürün gruplarını
tüketiciye sevdirerek, paketli ekmek pazarını büyütmeyi
amaçladığını kaydetti.